понедельник, 22 августа 2011 г.

Am nimic fara tine

Iartama ca imi este atit de dor de tine

Iarta'ma ca nu pot sa'mi imaginez viata fara tine

Daca ai putea citi in sufletul meu,te'ai gasi doar pe tine

Am nimic fara tine,si tot cei mai frumos in viata mea e doar din vina ta..................

Sa stii ca inca te mai astept...............

Am atita nevoie de tine..Imi lipsesti..........

Mi te'ai lipit de suflet...

Cel mai fidel admirator al tau sunt eu............

Vrei sa'ti dau inima mea?Nu trebuie sa o cistigi...........

Ma simt parasita de toti,nici glasul meu nu'l mai inteleg...

Gindurile imi sunt ratacite alaturi de o chitara trista...

Dar ma intreb fara tine cine mai pulseaza sufletul din mine?

Indignata ma tot intreb ce vreau?

Dar visez la nasterea unu nou inceput...

Unde iubirea adevarata se va intoarce de una singura...

De pe drumul meu intunecat,mi'am privit trecututl,si am vazut cum viitorul imi suride...

Alaturi de TINE......


2 комментария:

  1. Da Irina , foarte adevarat ce scrii tu aici...
    E bine ca ai si tu un blog , o lume a ta unde gandurile prind aripi. Deci bun vin il lumea bloggeritului !

    ОтветитьУдалить

Postarile populate