понедельник, 22 августа 2011 г.

Ura din tine

Te urasc pentru ca mai facut sa pling si sa sufar cum nu am mai facut;o in viata mea.Te urasc ca nu ai fost sincer cu mine.


Te urasca pentru ca ai sarutat'o pe alta si ai luato in brate.Te urasca pentru ca te'am bagat in viata mea.


Te urasca pentru ca nu pot sa te uit.Te urasca pentru ca am aflat de la altii ce tu nu ai avut curaj sa spui.


Te urasc pentru ca nu mi'ai spus ca o s apleci.Te urasca pentru ca ti'e indifirent ce mi se intimpla si felul in care te porti cu mine.


Te urasc pentru tacerea ta.....................................


Te urasc pentru toate lucrurile si locurile care imi amintesc de tine


Te urasc pentru toate clipele speciale petrecute impreuna,cind ma faceai sa ma simt speciala.


Te urasc pentru ca nu stiu ce simti acum.....


Te urasc pentru ca am crezut prea mult in tine,in iubirea ta si in ce imi spuneai....


Te urasc pentru fiecare sms pe care il  scriu si nu ti'l trimit


Te urasc ca nu esti linga mine...........


Te urasc pentru toate dezamagirile pe care le'am vazut din cauza ta...


Te urasc pentru ca mai scos din viata ta...........





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Postarile populate