понедельник, 22 августа 2011 г.

Salut,ma numesc Irina,insa prefer mai mult sa ma numeasca Ira


Am 20 de ani,virsta cind imi pare ca am lumea la picioare


Deci nu o sa va plictisesc prea mult si o sa trec la momentele cele mai imoprtae care ma caracterizeaza pe mine.....


Am inceput bloggul chiar astazi,ma bucura faptul ca voi intra intrr-o lume noua....


Imi iubesc familia,prietenii, in mod special


Imi place sa visez,caci cel care nu are vise inseamna ca nu traieste..


Mi'e frica de moarte,de singuratate,de boli si de nenorociri,de suferinta....


Imi pare rau cind fac pe cineva sa sufere...


Sunt o buna prietena(de fapt asa ma consider eu)


Sunt foarte sensibila,pling uneori si fara motiv...


Am nevoie de sanatate,familie si caldura sufleteasca...


Eu sunt Ira...















2 комментария:

Postarile populate